Gijón / Xixón una ciudá con sabor

Gijón / Xixón una ciudá con sabor. Esperiencies Gijón Sound Festival.

Nun hai dulda de que la gastronomía forma parte de la bayura cultural d’un pueblu. Seguramente ye ún de los rasgos identitarios más significativos d’una rexón, d’un país.

Asturies estrémase por poseer una variada y rica ufierta gastronómica reflexada per un llau, nes costes del mar Cantábricu, que mos proporciona alimentos marinos abondosos: pescaos y mariscos. Pel otru, los fondos valles del cordal Cantábricu, cola cría de ganáu, mos proporciona carnes y una gran variedá de quesos. D’estos esisten 42 denominaciones de quesos artesanos, de los que tres (Cabrales, Gamonéu y Afuega’l Pitu) tienen denomación d’orixe europea.

Arrientes d’eso sumar frutes y hortalexes. Destacando de toes elles, La Faba, la gran xoya de la gastronomía astur que, acompañada por «compangu», «amasueles» o «centollu» faen d’esta llegume, un auténticu manxar.

Poro, Gijón Sound Festival apuesta cada añu por sumar una mayor ufierta gastronómica que faiga esfrutar a los visitantes de un Gijón/Xixón una ciudá con sabor.

Nesti añu 2018, diecisiete restaurantes súmense a la ufierta gastronómica, a ellos tenemos que sumar ocho llocales más que se sumen con una ufierta especial a toos aquellos visitantes qu’asistan al encuentro xixonés.

T. +34 984 395 141
E. info@gijonsoundfestival.com

EDICIONES ANTERIORES

MULTIMEDIA

QUIÉNES SOMOS

PROGRAMA

SUSCRÍBETE

AVISO LEGAL
TÉRMINOS Y CONDICIONES
POLÍTICA DE COOKIES
RESOLUCIÓN DE CONFLICTOS

CONDICIONES GENERALES ENTRADAS

Share This